Nieuwe maatregelen en richtlijnen

*Leden zijn personen die een abonnement hebben
**Spelers zijn leden of spelers met een 10-beurtenkaart
*** Piekuren: ma-vr: 18u-22u        za-zo: 9u-14u
  • Omwille van vaak voorkomende problemen en mede door het toenemende aantal leden zijn we genoodzaakt een aantal nieuwe maatregelen in te voeren:

  • Vanaf 10/9/2020 zullen dagelijks alle terreinen gecontroleerd worden, niet alleen de terreinen die gereserveerd zijn op de volgende uren/dagen maar ALLE openstaande reservaties. 

  • REGEL 1: Elk terrein met een reservatie die meer dan 48 uren geleden gemaakt werd, maar daarna nog steeds niet correct gereserveerd is, zal terug vrijgegeven worden (spelers worden van het terrein verwijderd). Alleen de terreinen waarop 4 personen gereserveerd hebben in de piekuren of minimaal 2 personen in de daluren zullen behouden blijven.
    Het heeft dus geen zin meer om een terrein lang op voorhand alleen te blokkeren… 
      
  • REGEL 2: Reservaties voor de volgende dag of 2 dagen later moeten compleet zijn, maximaal 4 uren nadat de eerste speler het terrein gereserveerd heeft.

    REGEL 3: Last minute reservaties moeten meteen correct gereserveerd worden door alle spelers op het terrein. Bij aanvang moet het terrein in orde zijn.

  • Ook tijdens de daluren moet een reservatie overeenstemmen met de spelers die effectief op het terrein staan. Los van piek- of daluren moet dus iedereen die speelt op een geldige manier gereserveerd hebben. Spelers met een 10-beurtenkaart mogen een of meer speelbeurten extra inzetten voor andere spelers. 

  • Als een lid meer dan 1 keer reserveert op 1 bepaald tijdstip, dan wordt een eerste waarschuwing gegeven. Elke volgende keer wordt hiervoor een boete van 20 euro aangerekend. Het bestuur kan beslissen om spelers die geregeld in overtreding zijn, tijdelijk te blokkeren.

  • Als een lid reserveert voor een andere speler, dan zullen beide spelers tijdelijk geblokkeerd worden. Er wordt uiteraard steeds rekening gehouden met vergissingen en speciale situaties (bvb. 5 leden spelen op 1 terrein en wisselen af).

  • Ben je niet zeker dat de 4 spelers van je reservatie effectief zullen kunnen spelen, dan mag uiteraard een speler annuleren en een andere 4e speler toegevoegd worden. Echter, als het supportteam merkt dat er consequent misbruik wordt gemaakt, dan kunnen een of meer spelers tijdelijk geblokkeerd worden. In eerste instantie zal dit een korte periode zijn van 2 weken, maar bij volgende onregelmatigheden kan een speler een langere periode geblokkeerd worden na overleg met het bestuur.

  • Maak goede afspraken met je medespelers. Controleer tijdig of je terrein compleet is en houd er dus rekening mee dat je het terrein kan kwijtspelen als je medespelers vergeten te reserveren.

  • We zijn erg blij met zoveel enthousiaste leden in onze club!
    Met deze maatregelen hopen we opnieuw meer beschikbaarheid van de terreinen te kunnen realiseren.
    Dagelijks doen heel wat vrijwilligers hun uiterste best om iedereen zoveel mogelijk te laten genieten van de fantastische sport die PADEL is.
    Laten we met z'n allen de richtlijnen goed opvolgen om zo iedereen nog meer plezier te laten beleven...

    Om alles nog duidelijker te maken, vind je via onderstaande links de huidige gang van zaken en problemen die vaak voorkomen:

SAMEN voor een nog betere club,
Have Fun, Play Padel!